Kőbányát számtalan forgalmas út szeli át, hiszen a kerület a főváros egyik kiemelt ipari és kereskedelmi központja, ebből fakadóan pedig fontos szállítási csomópont.
Ezért a Kőbányai Önkormányzat lehetőségeihez mérten igyekszik minden évben a közutak felújítására, vagy újak építésére is forrást biztosítani. 2010 óta nem volt olyan esztendő, hogy Kőbánya ne gazdagodott volna tükörsima aszfaltúttal, bár ez nem mindig volt így. 2003 és 2006 között, vagyis négy teljes éven át ugyanis az akkori önkormányzat „elfeledkezett” erről, ami nagyban hozzájárult az infrastruktúra állapotának romlásához.
A kerület abból a szempontból is speciális helyzetben van, hogy a 70-es években alig néhány év alatt épültek meg a nagyobb lakótelepek, így azok belső útjai szinte egyidősek. Ebből az következik, hogy a burkolatok egyszerre öregszenek el, vagyis a felújítási igény azonos időben jelentkezik. A kétezres években ezek a munkálatok is elmaradtak, az önkormányzat 2015-öt kezdődően kezdte leróni az adósságot, gyakran negyvenéves szakaszok felújításával.
Szintén jelentős kérdés a főváros kezelésében lévő utak felújítása, ezeknek a szakaszoknak a rekonstrukciója a Fővárosi Önkormányzat feladata. A statisztikák szerint az elmúlt bő tíz évben erről az oldalról a nagyobb rekonstrukciók, illetve előkészítések dr. György István főpolgármester-helyettes időszakára estek. 2012-ben újult meg a Jászberényi út több mint 5 kilométeres szakasza, valamint 1,5 kilométeren a Kőrösi Csoma Sándor út, amelynek nemcsak útburkolata és járdái, hanem kerékpáros, közösségi közlekedési, és gyalogosforgalmi létesítményei is korszerűbbek lettek.